top of page
  • Снимка на автораCrazyR

Гледаемостта в Twitch спадна след #ADayOffTwitch кампанията

Twitch е може би най-предпочитаното място за гледане на стриймове. Стотици хиляди канала и милиони часове гледания има всеки ден в платформата на Amazon, но това рязко спадна на 1-ви септември.


Twitch Viewership Drops

Малки и големи стриймъри бойкотираха Twitch за един ден, в знак на протест, че платформата не взима мерски срещу така наречените "hate raids". Те кръстиха кампанията #ADayOffTwitch и, от данните взети от Gamesight, сочи, че протеста им има ефект. На 25-ти август бяха отчетени 4,083,518 часове гледания и 189,472 канаха бяха на живо, но на 1-ви септември цифрите са следните - 3,456,576 часове гледания и 171,682 канала бяха на живо. Трябва да се има предвид, че тези данни са взети по средата на дните, така че може разликата да е още по-голяма или даже по-малка, но факт е, че Twitch изгуби близо 1 милион часове гледания и 189,472 канала.


Въпреки че Dr. Lupo и TimTheTatman се преместиха в YouTube, както и учениците в САЩ се върнаха в училище, CreatorHype отчита, че гледаемостта на Twitch е спаднала между 5% и 15%. Платфомормата на Amazon обеща да вземе мерки срещу тези "hate raids", които имат за цел група хора или ботове да се събират в даден канал и да изказват груби и обидни коментари към стриймърите.

165 преглеждания0 коментара

Последни публикации

Виж всички

Ревю на Exoprimal

Comments


bottom of page