Blizzard са загубили 20 милиона играчи за последните четири години
Компанията има титанични франчайзи, но изглежда, че това не ги спасява. Причината за този голям спад се спекулира, че Blizzard не правят достатъчно да поддържат игрите си свежи и интересни.

Графиката, която виждате по-надолу, посочва, че от Q2 2017г. дo Q2 2021г., Blizzard са загубили 20 милиона играчи - от 46 милинона спада на 26 милиона. Впечатляващото е, че дори по време на пандемията положението се влошава, а много игри процъфтиха в тези трудни времена. Дори когато излезе някоя голяма игра на Blizzard, пак графиката не се подобрява особенно. При появата на World of Warcraft: Battle for Azeroth и World of Warcraft: Shadowlands, Blizzard продължава да губи играчите си.

Това се очаква и да продължи със скандала, който се появи миналата седмица, в който обвиниха компанията, че при тях цари сексуален тормоз и полова дискриминация. Много геймъри изразиха недоволство от ситуацията в компанията и желаят да бойкотират Blizzard. В компанията в момента текат сериозни промени по управлението и екипите, които разработват предстоящите заглавия като Diablo 4 и Overwatch 2.
Друг фактор, който най-вероятно има влияние върху спада на броя играчи е, че Blizzard не поддържат игрите си като Overwatch свежи и интересни. Само повтарят стари евенти и тук-там някой друг скин, но нищо съществено. Голямо влияние за положението е и катастрофата, която се нарича Warcraft 3: Reforged. Много играчи изгубиха вяра в Blizzard и заради анонса на Diablo Immortal и като цяло желанието на компанията да създава мобилни версии на техни установени IP-та.
Положението в Blizzard се влошава с всеки изминал ден и определено бъдещето на компанията не е добро.