DICE разкриха огромни промени в дизайна на картите на Battlefield 2042 (снимки)
DICE разкри подробности за предстоящите подобрения и предложи промени в дизайна на основните карти в Battlefield 2042.

В огромна публикация разработчикът на EA идентифицира пет основни области от дизайна на картите, които се нуждаят от подобрение.
Първо, екипът призна, че голяма част от общността е разочарована от играта в момента. С въвеждането на мащабни карти за участие на 128 играчи времето за пътуване между целите става твърде дълго. Наистина, DICE стигна дотам, че призна, че много играчи описват играта като „Симулатор за ходене“.
Второ, DICE ще разглежда цялостната интензивност. Липсата на разделяне на битките в по-малки зони означава, че мачовете понякога могат да се чувстват твърде хаотични и завладяващи, особено в Breakthrough, където има само две цели на сектор.
Трето, DICE ще се опита да реши проблемите с линията на видимост. Много от картите в Battlefield 2042 са твърде отворени и плоски, което дава на играчите твърде малко места, където да бягат за прикритие. Това обикновено води до убийство или обстрел на играчи от превозно средство на километри от тях.
Четвърто, екипът също ще се съсредоточи върху предоставянето на по-ясни пътища към целите. Понастоящем липсата на ясни пътища означава, че вражеският огън по-често идва от всички възможни ъгли.
И накрая, DICE ще прегледа необходимостта от допълнително покритие отделно от усещането, че картите са твърде отворени и плоски.
Добавено всичко заедно, DICE също така сподели някои предложени нови дизайни, които решават горните проблеми.


Новините на GAME.bg вече пристигат по-бързо през новото ни мобилно приложение, което може да свалите от телефона си ТУК.