EA обвиниха пандемията и Halo Infinite за лошото представяне на Battlefield 2042
Разочароващият дебют на Battlefield 2042 беше признат от EA, които хвърлят вината върху Halo Infinite и COVID-19.

В нов доклад се твърди, че главният директор на студиото на EA Laura Miele е провела форум по-рано тази седмица, за да обсъдят Battlefield 2042. В разговор, който очевидно продължил около 20 минути, Miele и други ръководители на EA обсъдили защо стартирането на Battlefield 2042 миналият ноември било толкова разочароващо.
Според съобщенията на Miele това се свежда до две ключови неща: Halo Infinite и COVID-19. Miele вярва, че докато „ранният критичен прием беше добър“ за Battlefield 2042, изненадващото стартиране на Halo Infinite, чийто мултиплейър компонент беше пуснат без предупреждение на 15 ноември, е повлиял на играчите.
Друг аспект на лошото стартиране е продължаващата пандемия от COVID-19, според Miele. Главният директор на студиото на EA подчерта, че работата от домашна среда е особено предизвикателна по време на разработка, добавяйки, че тя произведе повече „нови променливи в разработката, отколкото някога сме изпитвали преди“.
Новините на GAME.bg вече пристигат по-бързо през новото ни мобилно приложение, което може да свалите от телефона си ТУК.