top of page
  • Снимка на автораGAME.bg ᴷ

Според Miyazaki, трудността на играта ще позволи на повече хора да изиграят Elden Ring

Шефът на FromSoftware Hidetaka Miyazaki говори за играта в ново интервю в блога на PlayStation, в което засегна трудността на игрите поизведени студиото. „Бих искал новите играчи да не се чувстват под натиск и да могат да подходят към играта със своето темпо“.

 
Hidetaka Miyazaki Elden Ring
 

Осъзнавам, че макар да предлагаме игри с високо ниво на предизвикателство, ние ги проектираме по начин, който се чувства удовлетворяващ за преодоляване. Не искам новите играчи да се тревожат или стресират твърде много за тази трудност... Те могат да се върнат към зоната по-късно, когато са в безизходица, за да могат да имат тази свобода на прогресия и да не се налага да удрят главата си в стена отново и отново.

Аргументите относно трудността на играта – и дали разработчиците трябва да включват различни опции за трудност – се увеличават около премиерата на всяка нова игра от FromSoftware и Elden Ring вероятно няма да е по-различен случай.



Miyazaki каза, че екипът на Elden Ring не е "умишлено намалил трудността на играта". Той смята, че свободата на отворения свят и лекотата на играта в мултиплейъра в сравнение с предишните Souls игри ще означават, че повече играчи ще стигнат до финала.


Ако успеете да стигнете до края, Miyazaki потвърди, че опцията за New Game+ ще ви очаква. Elden Ring излиза на 25 февруари.


Новините на GAME.bg вече пристигат по-бързо през новото ни мобилно приложение, което може да свалите от телефона си ТУК.

GAME.bg mobile app download

314 преглеждания0 коментара

Последни публикации

Виж всички

Ревю на Exoprimal

bottom of page