top of page
  • Снимка на автораGAME.bg ᴷ

Fifa 22 ъпдейт 1,16 - информация

След като беше пусната за PC преди няколко седмици, актуализация #4 за FIFA 22 излиза и за конзоли, днес.

 
Fifa 22
 

Бележките за корекцията включват дълъг списък с промени в Ultimate Team, VOLTA Football, Career Mode и други.


Може да видите пълните подробности сега:


FIFA Ultimate Team:

Направени са следните промени:

  • По време на мачове като гост, играчите ще виждат собствените си екипи на терена вместо тези на опонента си.

  • Актуализирани филтри за търсене в Transfer Market и Stadium, за да съответстват на външния вид и функционалността на филтъра за търсене на качеството на играча в Transfer Market.

Обърнато е внимание на следните проблеми:

  • Обърнато е внимание на случаи на някои играчи да виждат съобщение за "initializing" при опит за намиране на игра в Division Rivals и не намират опонент.

  • В някои случаи опциите за управление на отбора не биха могли да бъдат коригирани по време на мач от Division Rivals.

  • В някои случаи играчите не можеха да влязат в менюто на FUT Champions.

  • Някои елементи на потребителския интерфейс на SBC не се показват правилно.

  • Потребителският интерфейс на мача не показва изображение за някои елементи в играча.

  • Изображенията на FUT Heroes Player Items не винаги се показват правилно.

  • Flair Shots не винаги се отчитаха.

  • Таймерът за обратно отброяване на събитие се показва неправилно, когато няма активно събитие в менюто "Objectives".

  • Лентата за напредъка за плейофи на FUT Champions не винаги се показваше правилно след загуба на мач, това беше само визуален проблем.

  • Екранът за предварителен преглед на FUT Champions не винаги показваше правилно своите навигационни раздели.

  • Елемент на потребителски интерфейс за място беше наличен в менютата и можеше да генерира съобщение относно финалната квалификация, когато беше избран.Това беше само визуален проблем и нямаше друго влияние върху FUT Champions.

  • Капитанът на кооперативното лоби не можеше да избере опцията "Edit Squad", докато беше единственият играч в лобито.

  • Бутонът за "Friends List" понякога не може да се появи.

 

Gameplay

Направени са следните промени:


  • Вече е по-вероятно "Driven Passes" да бъдат прихванати от играчи, стоящи по пътя на движението на топката.

  • Някои анимации за дриблиране, задействани от преместването на левия стик, който управлява носителя на топката, за да избегне потенциално захващане, сега ще се появява само когато настройката за "Contextual Agile Dribbling" е включена.

  • Когато защитавате с настройката за автоматично превключване, зададена на Automatic, автоматичното превключване на играча ще се случва малко по-бързо от преди.

  • Намалена помощ при стрелба при опит за удар в ситуации, при които вратарят е разположен близо до някоя от гредите.

  • Когато играете мачове с Defensive Corners Custom Tactics, повече играчи ще бъдат разположени извън полето.

  • Подобрена AI защита на съотборниците по време на short corners .

  • Добавено е повече разнообразие към видовете снимки, които CPU AI може да възпроизвежда.

  • В ситуация, в която защитник Jockeying е зашеметен, вече няма да изпълнява анимация, в която се подхлъзва, докато се завърта.

  • Намалена честотата на плъзгане на CPU AI.

  • Премахнати са някои анимации на хвърляне, които може да възникнат, когато контролираният играч се опитваше да блокира Ground Pass или кратък Lob Pass.

Обърнато е внимание на следните проблеми:

  • Понякога вратарите не можеха да спасяват удари, които са насочени между коленете и главата им.

  • Когато играете мачове с плъзгача за персонализирана тактика на Defensive Depth, зададен на 70 или повече, защитниците могат неволно да влязат твърде дълбоко в собствената си половина.

  • Когато се опитвате да извършите превключване на играча с десеният стик към централен бек, понякога вместо към него може да се превключи към друг играч.

  • В някои ситуации вратарите не правеха успешни спасявания при удари, които бяха на нормално разстояние.

  • Когато извършвате превключване на играча с десен стик, индикаторът за следващият играч понякога може да се появи.

  • Понякога вратарят може да извърши фаул, без съдията да отсъди.

  • При активиране на Player Lock не може да бъде поискано превключване на играча, докато играчът не пусне десния стик и след това не направи заявка за превключване на играч.

  • Понякога фаул не се отсъжда след даден авантаж.

  • При загуба на топката, в рядка ситуация, първият поел преди това топката може да седи неподвижен на място.

  • Когато се иска за първи път Driven Pass, понякога се изпълняваше командата Let Ball Run.

  • В редки ситуации играта можеше да продължи за кратък период от време след отсъждане на дузпа.В крайна сметка ще бъде отсъден наказателен удар.

  • В рядка ситуация, когато подавате с вратар в Co-Op игра, вратарят ще остане избран играч, докато не бъде поискано ръчно превключване.

  • В ситуации, в които защитник би направил неуспешен опит да блокира удар, може да възникне анимация, която включва - играчът да отдалечава крака си от топката.Това беше само визуален проблем.

  • В редки ситуации, когато топката е била далеч от краката на носителя, исканият пас или удар може да отнеме твърде дълго време.

  • Защитиников играч може неволно да намали скоростта, когато преследва въздушна топка.

  • Когато се втурва вратаря към идваща топка, понякога вратарят се приближава до топката, без да реагира, което води до загуба на притежание.

  • Индикаторът за превключване на следващия играч понякога може неволно да превключи от централен бек към друг играч в неподходящи ситуации.

  • В някои редки ситуации заявеният Fake Shot няма да бъде изпълнен.

  • При много редки обстоятелства вратарят може да се телепортира, когато прави спасяване.

  • При хващане, вратарят можеше понякога ненужно да падне на земята.

  • Играчите понякога можеха да се спънат в неподходящи ситуации.

  • Празнуването на гол рядко можеше да блокира. Повтаряйки се отново и отново.

  • В някои ситуации CPU AI няма да се опитва да спечели топката обратно.

  • Отборът на CPU AI понякога може да отнеме твърде много време, за да изпълни свободен удар.

  • Когато топката е била получена през гърдите след пас, тя може да отскочи достатъчно високо във въздуха, за да предизвика неволна смяна на играча.

  • Обърнато е внимание на потенциални проблеми със стабилността, които могат да възникнат по време на дузпи.

  • Обърнато е внимание на проблем с Competitive Master Switch, който позволява на играчите да играят онлайн с включени Assisted Jockey, Auto Clearance, Auto Shots и Auto Flair Pass, което не беше предвидено.

 

Career Mode


  • Youth Players биха могли да бъдат генерирани с нереалистично пропорционални ръце.

  • Имената и номерата на Youth Players не се появяваха на екипите им по време на мачове.

  • В Player Career, OVR и позициите могат да бъдат неволно променени след редактирането им.

  • Когато влезете като смяна в играча, тактиката, стилът на игра и нивото на трудност на отбора могат да бъдат нулирани.

  • Youth Players, родени след 2005 г., показваха рождена дата от 1980 г.

  • Напредъкът на Youth Player понякога може да спре.

  • В някои случаи подновените договори могат да се прилагат за играчи с 1 година по-малко от договореното при преговорите.

  • Редактирането на бутонките на играча понякога може да доведе до носенето на ръкавици.

 

VOLTA FOOTBALL

Направени са следните промени:

  • По време на мачове Skill Meter показва кои действия са допринесли за неговото натрупване.

  • Добавени са 2 нови стадиона.Те ще бъдат достъпни след актуализация на сървъра.

  • Добавени 4 парти игри към VOLTA ARCADE.

Обърнато е внимание на следните проблеми:


  • Когато преглеждате прозореца за Season Progress, правилното ниво не беше подчертано в потребителския интерфейс, това беше само визуален проблем.

  • Бутонът за Season Progress не винаги присъстваше в потребителския интерфейс.

  • Когато се опитвате да задействате бягане, може неволно да бъде извършено движение на някое умение.

  • The Closest To The Pin and Bucket Ball парти игрите понякога можеха да използват непредвиден ъгъл на камерата.

  • В някои случаи турнирът VOLTA ARCADE не е започвал.

  • Екранът на Season Progress след мача не винаги се показваше правилно.

 

Pro Clubs

Направени са следните промени:

  • Леко са намалени реакциите на съотборниците на CPU AI при опит да задържат играч, който дриблира.Тази промяна засяга само съотборниците на CPU AI в отбори с човешки играчи и не засяга тренировъчните мачове.

 

General, Audio, and Visual

Направени са следните промени:


  • Актуализирани са някои екипи, стадиони, звукови ефекти, празненства, рекламни табла, пакети за излъчване, реплики на дикторите на стадиона, тълпите и топките.

  • Добавени и актуализирани общо 124 star heads.

Обърнато е внимание на следните проблеми:


  • При промяна на десния стик в настройките за достъпност, някои части от потребителския интерфейс не могат да бъдат навигирани.

  • Някои печатни грешки бяха налице в потребителския интерфейс.

  • Видеоклиповете на EATV не винаги са имали звук.

  • Някои сектори от главно меню не винаги показват предвиденото съдържание.

  • Настройките за родителски контрол не винаги са били достъпни чрез FIFA Playtime.

  • Обърнато е внимание на някои потенциални проблеми със стабилността.


Новините на GAME.bg вече пристигат по-бързо през новото ни мобилно приложение, което може да свалите от телефона си ТУК.

GAME.bg mobile app download





740 преглеждания0 коментара

Последни публикации

Виж всички

Ревю на Exoprimal

bottom of page