FSR 2.0 на AMD има за цел да се конкурира по-тясно с DLSS на Nvidia
AMD обяви две нови технологии като част от софтуерната си гама в четвъртък: FidelityFX Super Resolution (FSR) 2.0 и Radeon Super Resolution (RSR), които имат за цел да извлекат повече пробег от графичните процесори чрез подход „работете по-интелигентно, а не повече“.

AMD отбелязва, че FSR 2.0 ще предложи по-добро качество на изображението от FSR 1.0 и в четирите си режима (Ultra Quality, Quality, Balanced и Performance). FSR 2.0 обещава да осигури по-висока честота на кадрите в сравнение с оригиналната си итерация и да се конкурира по-тясно с DLSS 2.0. Докато DLSS 2.0 използва машинно обучение, решението на AMD оптимизира анти-алиасинг въз основа на времеви данни.
FidelityFX Super Resolution е технологията за суперсемплиране на AMD, която беше пусната миналият юни като конкурент на Deep Learning Super Sempling (DLSS) на Nvidia. За разлика от DLSS, който работи само на графични процесори Nvidia RTX, FSR е с отворен код и е съвместим с AMD и Nvidia.
FSR 2.0 в момента няма дата на пускане, въпреки че AMD може да сподели повече информация за датата на пускане следващата сряда в GDC. Докато Radeon Super Resolution е наличен от днес като част от новия драйвер на AMD Software.
Новините на GAME.bg вече пристигат по-бързо през новото ни мобилно приложение, което може да свалите от телефона си ТУК.