Grand Turismo 7 постига осезаем реализъм на PS5 с Haptics и Ray Tracing
Gran Turismo винаги се е стремял към възможно най-реалистично изживяване и затова всяка интерация е стъпка напред към тази цел. Разбира се, Gran Turismo 7 е точно зад ъгъла и е първата игра от поредицата, която ще излезе за най-новия хардуер на Sony—PlayStation 5. Въпреки че идва и на PS4, версията за последното поколение конзоли ще е в светлината на прожекторите днес с ново видео „зад кулисите“ от най-големия автомобилен ентусиаст и гейм дизайнер на Polyphony, Казунори Ямаучи.

Запалянкото по автомобилите смята, че допълнителната мощност на PS5 осигуряват на GT7 „осезаемо“ ниво на реализъм, посочвайки няколко области, в които тази версия на играта блести. Първо, хаптиката и адаптивните тригери на DualSense дават страхотно усещане. Каз говори за един пример за това как се използват тригърите, когато натиснете спирачка и започнат да се усещат в джойстика.
Също така, той обсъжда как ray tracing-а в Scapes издига високо нивото на реализъм, като споменава, че „CGI“ погледът в GT Sport, е значително подобрен с усъвършенстваната технология за осветление. Накрая, Каз казва, че 4K, HDR и производителността от 60 кадъра в секунда също подобряват играта, правейки я по-реалистична и постигайки „естествено усещане“, което той преследва от самото начало.
Когато видите играта в действие е трудно да се спори—наистина изглежда зашеметяващо, но GT винаги го прави. Вълнувате ли се какво ще донесе PS5 на Gran Turismo 7 през март? Седнете зад волана в секцията за коментари и ни споделете!
Новините на GAME.bg вече пристигат по-бързо през новото ни мобилно приложение, което може да свалите от телефона си ТУК.