top of page
  • Снимка на автораGAME.bg ᴷ

Главният изпълнителен директор на EA вярва, че марката FIFA е „пречка“ за франчайза

Марката на FIFA е това, което главният изпълнителен директор на EA, Andrew Wilson, смята, че пречи на франчайза повече от всичко.

 
EA FIFA
 

В нов доклад от уебсайта VGC Wilson казва на служителите още през ноември, че единствената стойност, която EA извлича от сделката им с футболната организация, са „четири букви в предната част на кутията“. Не е изненадващо да чуем, че това е вярата на Wilson, тъй като вече беше ясно, че те искат да се отдалечат от марката FIFA.


Колкото и да казвате „FIFA“ днес е синоним на видеоиграта, а не само на спорта, това е най-голямата спортна игра от години. Ако всичко, което EA прави е да промени името, тогава няма да е изненадващо, ако първата футболна игра от EA, която не се нарича FIFA, да се продава също толкова добре, колкото нейните предшественици.


Новините на GAME.bg вече пристигат по-бързо през новото ни мобилно приложение, което може да свалите от телефона си ТУК.

GAME.bg mobile app download




252 преглеждания0 коментара

Последни публикации

Виж всички

Ревю на Exoprimal

bottom of page