Главният изпълнителен директор на EA вярва, че марката FIFA е „пречка“ за франчайза
Марката на FIFA е това, което главният изпълнителен директор на EA, Andrew Wilson, смята, че пречи на франчайза повече от всичко.

В нов доклад от уебсайта VGC Wilson казва на служителите още през ноември, че единствената стойност, която EA извлича от сделката им с футболната организация, са „четири букви в предната част на кутията“. Не е изненадващо да чуем, че това е вярата на Wilson, тъй като вече беше ясно, че те искат да се отдалечат от марката FIFA.
Колкото и да казвате „FIFA“ днес е синоним на видеоиграта, а не само на спорта, това е най-голямата спортна игра от години. Ако всичко, което EA прави е да промени името, тогава няма да е изненадващо, ако първата футболна игра от EA, която не се нарича FIFA, да се продава също толкова добре, колкото нейните предшественици.
Новините на GAME.bg вече пристигат по-бързо през новото ни мобилно приложение, което може да свалите от телефона си ТУК.