top of page
  • Снимка на автораGAME.bg ᴷ

MVG показа отблизо "невъзможният порт" на Tomb Raider за Game Boy Advance

Както може би вече знаете, това е част от „OpenLara“ – класически engine с отворен код на Tomb Raider с, който играта се пренася на всякакви платформи.

 
Tomb Rider Game boy advance
 

Най-новата версия не изисква нищо повече от Game Boy Advance и съвместима касета, която може да стартира играта. Разработчикът на игри и YouTuber MVG вече разгледа този проект за "невъзможен порт" - давайки ясно да се разбере, че няма тайни или трикове.


Това не е нищо друго освен код, работещ на хардуера на GBA, няма нищо друго, което да помага на тази игра да избутва полигоните или нейната честота на кадрите по-бързо, отколкото обикновено. Това е просто истинска техническа магия и фантастична оптимизация, която се възползва от силните страни на GBA.


MVG също така попита разработчика на проекта Timur 'XProger' Gagiev за възможността цялото съдържание на играта да бъде качено на GBA в бъдеще.


Той каза, че би било възможно. Даже той е убеден, че пълната игра - всички нива, включително FMV, потенциално биха могли да се поберат в 32-мегабайтова GBA ROM касета и това е доста впечатляващо, просто ще трябва да изчакаме.

Tази версия на GBA включва първите две нива и къщата на Lara Croft.



Новините на GAME.bg вече пристигат по-бързо през новото ни мобилно приложение, което може да свалите от телефона си ТУК.

GAME.bg mobile app download




58 преглеждания0 коментара

Последни публикации

Виж всички

Ревю на Exoprimal

bottom of page