Главният изпълнителен директор на PlatinumGames иска да прави по-големи и по-експериментални игри
Главният изпълнителен директор на PlatinumGames Atsushi Inaba каза, че студиото променя подхода си към разработването на игри.

Inaba , който е съосновател на студиото беше интервюиран от японското игрово списание Famitsu за стремежите му и бъдещето на компанията.
Разработчикът ще продължи с екшън игрите за един играч, с които е известен, Platinum също ще се стреми да създава заглавия, които „могат да се наслаждават и обичат за по-дълъг период от време“, може би включително дългосрочния проект за разработка G.G. от Hideki Kamiya.
Проект GG все още е в етап на тестване, така че не мога да ви кажа много за него, но когато става въпрос за бъдещо производство на игри, ние искаме да се фокусираме върху създаването на игри, които са различни от миналото. Бих искал да се съсредоточим върху създаването на игри на, които да се наслаждаваме и да обичаме за по-дълъг период от време. Разбира се, бихме искали да ценим и създаваме малки, но брилянтно замислени игри като Sol Cresta. Игри, които можете да се насладите на процеса на изчистване на играта, преминавайки през еднократни, добре проектирани етапи, като Bayonetta.
каза Inaba.
Проект G.G. е описан като „кулминацията“ на трилогията за супергерои на Kamiya, след Viewtiful Joe и The Wonderful 101.
Inaba, който наскоро пое поста президент и главен изпълнителен директор на PlatinumGames (с Kamiya сега вицепрезидент), каза, че компанията ще експериментира повече в бъдеще.
Новините на GAME.bg вече пристигат по-бързо през новото ни мобилно приложение, което може да свалите от телефона си ТУК.