top of page
  • Снимка на автораGAME.bg ᴷ

Miyazaki вижда трудността на Elden Ring като част от идентичността на FromSoftware

Игрите на FromSoftware отдавна са част от дебата относно трудността на игрите. Dark Souls, Bloodborne, Sekiro, а сега и Elden Ring, всички имаха недоброжелатели, които призоваваха FromSoftware да добави настройки за трудност към заглавията си. Въпреки това президентът на студиото Hidetaka Miyazaki казва, че това няма да се случи.

 
Elden Ring
 

В интервю за The New Yorker, Miyazaki обясни възгледите си за трудностите в Souls игрите и Elden Ring:


Винаги се стремим да се усъвършенстваме, но конкретно в нашите игри трудността е това, което придава смисъл на преживяването. Така че това не е нещо, което сме готови да изоставим в момента. Това е нашата идентичност.

Въпреки това той разглежда дизайна на Elden Ring като компромис. Докато играта запазва всички отличителни белези на Souls игрите, нейното оформление дава на играчите повече място да се възстановят от поражението. Вместо да сте заключени на определен път, можете да се отправите и да изследвате света за решение на проблема си.


Новините на GAME.bg вече пристигат по-бързо през новото ни мобилно приложение, което може да свалите от телефона си ТУК.

GAME.bg mobile app download

157 преглеждания0 коментара

Последни публикации

Виж всички

Ревю на Exoprimal

Comments


bottom of page