top of page
  • Снимка на автораGAME.bg ᴷ

МMO-то на League Of Legends ще „уважава времето на играча“

Разработващата се MMORPG игра на Riot Games в света на League of Legends вероятно все още има много години разработка, но когато пристигне, разработчиците искат да уважава времето на играчите.

 
League of Legends
 

Изпълнителният продуцент Greg Street наскоро влезе в Twitter, за да попита феновете какво не искат да видят в MMO-то на Riot, на което много фенове отговориха с коментари, въртящи се около продължителността на времето, необходимо за игра. Много фенове се надяваха, че MMO-то на Riot няма „изкуствено“ да увеличи времето, необходимо на играчите да играят, за да се насладят напълно на изживяването.


Street отговори с дълга нишка в Twitter, която се гмурка в мисленето на екипа за разработка, когато става въпрос за продължителността на времето, което смятат, че играта трябва да изисква от играчите, както и плюсовете и минусите на твърде много или твърде малко съдържание.


Според Street, екипът не иска MMO-то да бъде единствената игра, за която играчите имат време, казвайки, че играчите трябва да могат да играят други игри или да наваксват някой ТВ сериал, да четат книга или да правят каквото и да било, без да се чувстват сякаш пропускат. В крайна сметка екипът иска да уважава времето на играчите.


Истинският проблем, според Street, е, когато играчите се отегчават. Това е труден баланс, тъй като игра с твърде много необходимо съдържание ще принуди играчите, фокусирани върху прогресията, да играят още повече. Междувременно наличието на голямо количество незадължително съдържание би направило така, че по-голямата част от съдържанието на играта да не се чувства като смислено, тъй като не се изисква да се напредва.


Новините на GAME.bg вече пристигат по-бързо през новото ни мобилно приложение, което може да свалите от телефона си ТУК.

GAME.bg mobile app download

172 преглеждания0 коментара

Последни публикации

Виж всички

Ревю на Exoprimal

bottom of page