top of page
  • Снимка на автораGAME.bg ᴷ

Разработчиците от Naughty Dog разкриха любимите им игри за 2021

Някои от разработчиците в Naughty Dog - игровото студио зад игрите като The Last of Us и Uncharted - разкриха любимите си игри за 2021 г.

 
Naughty Dog Favourite Games
 

Naughty Dog сподели своя списък с любими игри, които „вдъхновяваха, вълнуваха и – най-вече—ни забавляваха“ в публикация в блог и всичко започна с Bugsnax, където вицепрезидентът Кристиан Гърлинг каза, че това е „уникална игра с, която моята 7 годишна дъщеря и аз се забавлявахме."

Bugsnax

Deathloop е любима на трима разработчици в Naughty Dog, включително на гейм директора Matthew Gallant, директора по разработката Waylon Brinck и гейм директора Kurt Margenau.

Deathloop

„Настройването на потапящ симулатор във времеви цикъл беше брилянтна идея“, пише Gallant. „Всяко пространство, което посещавате и посещавате отново, става по-богато, тъй като получавате нови инструменти, нова информация и нова история за околната среда. Арт посоката също е зашеметяваща, напомняйки за имения на злодеи от 60-те на Бонд върху изоставени бункери от Lost, всичко върху великолепен и пуст остров.


Най-важното е, че Deathloop ми помогна да прекъсна лошите си навици за потапяне в симулации. Структурата на времевия цикъл ми даде шанс да се откажа от безупречните нулеви бягания с нулево предупреждение и да възприемам по-импровизационен и хаотичен стил на игра. Това беше особено вярно, когато бях нападнат от опитен играч на Julianna, мигновено реконтекстуализирайки картата, през която крадях, във вълнуваща арена на котки и мишки."


Fortnite беше фаворитът на гейм директора Anthony Newman, който призна, че първоначално е смятал, че играта е „обикновена игра за тийнейджъри, минаваща мода, която беше популярна само заради Drake“.

Fortnite Season 3

„Колко сгреших! Fortnite е наистина вдъхновяваща, не само като мултиплейър игра.“, каза Newman. „Epic поема невероятни творчески рискове всеки сезон, измисляйки нови начини за тотална трансформация. Бях особено впечатлен от интерактивните „концертни“ събития, които те създадоха: мултиплейър, интерактивенoст и музикално събитие с ограничено време? Не става много по-иновативно от това! Сега, ако можех само да се науча да строя..."

Frostpunk

Директорът на QA Patrick Goss избра Frostpunk като свой избор, казвайки, че му харесва как „взема Steampunk City Builder и поставя човечеството пред оцеляване от викторианската епоха в Арктика“.

House of Ashes

Арт директорът на персонажите Ashley Swidowski избра The Dark Pictures Anthology: House of Ashes, защото „не се свени да признае вдъхновенията си, но все пак се чувства вълнуващо в своя подход“. Тя също беше много защитна към актьорския състав и не можеше да понесе мисълта да загуби дори един.

Inscryption

Докато гейм директорът Vinit Agarwal избра Inscryption, той предпочете да не обяснява много, защото играта е много по-добра, когато знаете възможно най-малко. "Играя я от много дълго време и въпреки че имам малко дете, всяка вечер се озовавах до 3 часа сутринта, докато я завърша."

It takes two

It Takes Two, която спечели наградата за игра на годината на The Game Awards 2021, беше избрана от старши мениджър по комуникациите Rochelle Snyder и съпрезидент Evan Wells. „Партньорката ми никога не е била геймър и тя наистина се е впуснала в игра“, каза Snyder. "Прекарахме часове на дивана, смеейки се, замисляйки се и от време на време насилствено давайки насоки един на друг (Скъпа, ТРЯБВА ми да управляваш това проклето бельо!). Огромен подарък направиха Hazelight Studios - абсолютно превъзходен."

Metroid Dread

Metroid Dread беше победителя на директора на технологията на персонажите Wasim Khan, който каза: „Metroid Dread ви оставя в страхопочитание благодарение на удовлетворяващия си геймплей и мрачна атмосфера, докато разказва завладяваща история“.

Returnal

И накрая, директорът на анимацията Jeremy Yates и вицепрезидентът Arne Meyer дадоха честта на Returnal, като похвалиха нейната „прекрасна смесица от красота и ужас“.


Returnal беше майсторски клас по ефективност на дизайна и създаде наистина завладяващ цикъл на игра, който накара сърцето ми да се разтупти и дланите ми да се потят“, каза Yates. „Изкуството и аудиото бяха едновременно зрелищни и удовлетворяващи. Хареса ми околната среда и как предишната история бавно се разкрива по нетрадиционни начини.“


Новините на GAME.bg вече пристигат по-бързо през новото ни мобилно приложение, което може да свалите от телефона си ТУК.

Returnal

88 преглеждания0 коментара

Последни публикации

Виж всички

Ревю на Exoprimal

bottom of page