top of page
  • Снимка на автораGAME.bg ᴷ

Нов патент на Sony предполага, че компанията иска да подобри Ray Tracing-а в игрите!

Наскоро публикуван патент от архитекта на PlayStation, Mark Cerny предполага, че Sony Interactive Entertainment се стреми да „ускори“ производителността на Ray Tracing-a във видео игрите.

 
Ray Tracing
 

Патентът, който първоначално беше подаден през август 2021 г. и публикуван миналата седмица, беше намерен от потребител на Twitter и докладван от Video Games Chronicle като патент на PlayStation 5. Digital Foundry обаче оспорва това и вярва, че документацията описва хардуер, който в момента не е в PS5. Въпреки това Sony се стреми да подобри как работи Ray Tracing-а на платформите на PlayStation в бъдеще.

Патентът е за метод за графична обработка, който „включва изпълнение на графичен процесор (GPU) на програма за шейдъри, която извършва Ray Tracing в 3D среда, представена от структура за ускорение. Това включва „използване на хардуерно имплементиран модул за Ray Tracing (RTU) в рамките на графичния процесор, който преминава през структурата на ускорение по искане на програмата за шейдъри.


Разбираемо има много технически жаргон в документацията, но същността на това е, че Sony вярва, че новият ѝ метод ще подобри „значително“ скоростта на Ray Tracing-а, тъй като „програмата за шейдъри извършва само тестване“. „Тя не извършва обхождане на структурата за ускорение или управлява съответния стек“, се заключава в документацията.


Новините на GAME.bg вече пристигат по-бързо през новото ни мобилно приложение, което може да свалите от телефона си ТУК.

GAME.bg mobile app download

239 преглеждания0 коментара

Последни публикации

Виж всички

Ревю на Exoprimal

bottom of page