top of page
  • Снимка на автораGAME.bg ᴷ

VRR-ът на PS5 „не е толкова добър, колкото на Xbox Series X“

Пикселните магьосници от Digital Foundry поставиха PS5 VRR под микроскоп след актуализацията на Sony преди няколко седмици и установиха, че не е съвсем на ниво с това, което Microsoft постигна с Xbox Series X.

 
Playstation 5
 

Според John Linneman и Alex Battaglia, причината, че поддръжката на VRR не е съвсем на нивото на конкурента, се дължи на липсата на компенсация за ниска честота на кадрите (LFC), коeто е функция, която поддържа честотата на кадрите за VRR в случай на всякакви спадове в производителността.


Това не означава, че PS5 VRR не е добър, тъй като Linneman разкрива, че е „добре дошъл“ за най-новата домашна конзола на Sony.


Ето по-задълбочена дискусия относно ограниченията и ползите от VRR на PS5. Спойлер – не е наравно с PC или Xbox, но все пак е допълнение, което е добре дошло.

Редица игри вече са актуализирани, за да включват поддръжка за PS5 VRR, като Insomniac Games са един от основните разработчици, които са добавили поддръжка за функцията за своите игри, включително Ratchet & Clank: Rift Apart и Marvel’s Spider-Man: Miles Morales.


Новините на GAME.bg вече пристигат по-бързо през новото ни мобилно приложение, което може да свалите от телефона си ТУК.

GAME.bg mobile app download

83 преглеждания0 коментара

Последни публикации

Виж всички

Ревю на Exoprimal

Comments


bottom of page