Абонаментите стават все по предпочитан начин за закупуване на игри.
DFC Intelligence пусна информация от пазарната си прогноза за 2022 г. като заяви, че очаква пазарът на софтуер pc и console да публикува рекордна година през 2022 г., водена от растежа в абонаментните услуги.
За 2022 г. фирмата за анализ на пазара очаква софтуерът на конзолата и компютъра да бъде $ 72 милиарда, което се е покачило с 5% от миналогодишните резултати, което вече беше рекорд.
"Основен двигател на този растеж не са новите издания, а нарастващото използване на абонаментни услуги от Microsoft, Sony, Nintendo и други", каза DFC. "Бизнесът с игри на конзолите се очаква да види една трета от приходите от софтуерната услуга, отиващи за Microsoft, Sony и Nintendo за техните заслуги при предлагането на абонаментите за игри, Game Pass, Switch Online и наскоро обновения PlayStation Plus."
Докато DFC спомена недостиг на хардуер и трудни сравнения спрямо резултатите от пандемично подсилените 2020 и 2021, фирмата все още доминира на конзолаите и PC индустрията за игри.
"Дори когато цените се покачват и възможността за рецесия се скрива, основната игрална индустрия трябва да продължи да расте", така се изказа фирмата като заключение.
Новините на GAME.bg вече пристигат по-бързо през новото ни мобилно приложение, което може да свалите от телефона си ТУК.