top of page
  • Снимка на автораGAME.bg ᴷ

Sucker Punch споделя невиждани досега кадри от Ghost of Tsushima

Разработчикът на Ghost of Tsushima, Sucker Punch, сподели невиждани досега кадри от кооперативния режим на играта - Legends. В публикация в официалния блог на PlayStation, старши дизайнерa на игри Darren Bridges разказа на феновете.

 
Ghost of Tsushima Legends
 

Дълго е за четене, но е очертаващо пътуването на режима от фазата на проектиране до неговото изпълнение. Голяма част от успеха на Sucker Punch е как философията на екипа за сътрудничество се вгражда в механиката и системите от Ghost of Tsushima Legends. Докато някои геймъри го отписаха като компонент, разработването на Legends започнало още през 2016 г. и е хубаво да се види колко мисъл и страст са вложени в него.


Една интересна точка, която се подчертава, е как кооперацията съжителства с кампанията за един играч на играта. Вместо да има 4 версии на Jin Sakai във всеки мач, Sucker Punch насити Legends със свръхестествена тема, позволявайки му да се откроява от сюжетната кампания, както по отношение на визуален стил, така и по отношение на наличните възможности за игра.


Ghost of Tsushima Legends

Ghost of Tsushima: Legends получи последната си голяма безплатна актуализация на съдържанието през октомври, която беше нова карта. Тази нова арена, Blood and Steel, позволява на групи до четирима воини да се изправят срещу вълни от Oni на остров Iki.


Новините на GAME.bg вече пристигат по-бързо през новото ни мобилно приложение, което може да свалите от телефона си ТУК.

GAME.bg mobile app download







99 преглеждания0 коментара

Последни публикации

Виж всички

Ревю на Exoprimal

Comments


bottom of page