top of page
  • Снимка на автораGAME.bg ᴷ

Wrath of the Lich King е мястото, където WoW Classic започва да се различава от WoW

World of Warcraft Classic скоро ще получи разширението Wrath of the Lich King, което е огрмна новина, защото за някои хора това беше най-великата ера на WoW. Но разширението въведе и някои функции, най-вече опцията „Търсене на група“, която я обвинява, че WoW губи това ранно чувство за общност.

 
Wrath of the Lich King
 

С други думи, някои виждат WotLK като златния век на WoW. А други го виждат като момента, в който WoW започна да се променя от нещо, което обичаха, в тематичен парк за случайни развлечения, което кулминира в променящото играта и невероятно разделящо разширение Cataclysm. Което наистина не би могло да има по-добро име.


Това е напрежението, пред което Blizzard в момента се сблъсква с WoW Classic и Wrath of the Lich King. Играчите го искат, но е спорно дали искат всичко.


Разработчикът се опитва да запази WotLK такъв, какъвто беше, като същевременно настрои нещата, които объркаха първия път. Опцията „Търсене на група“ например е изчезнала. И това е само началото: декларираната философия на Blizzard с WoW Classic е „#NoChanges“. Сега е "#SomeChanges".


Когато World of Warcraft Classic стартира за първи път, тя следваше много строг стълб на дизайна: #NoChanges. В Blizzard пресъздадохме вярно World of Warcraft, каквато съществуваше през 2006 г., с възможно най-малко промени, като същевременно я направихме да работи в по-модерната среда от 2019 г. Но World of Warcraft не спря през 2006 г. Тя продължи да се развива и променя през годините. Въпреки това, докато пускаме повторно тези разширения, откриваме, че стълбът на дизайна #NoChanges вече не е достатъчен. С разширенията на World of Warcraft дойдоха промени в дизайна на играта и някои от тези промени не бяха в съответствие с начина, по който се чувстваше класическата World of Warcraft. Къде трябва да спре еволюцията на играта, ако искаме да запазим това класическо усещане, дори докато пускаме ново съдържание?

, се казва в публикация в блога на Blizzard .


Така WoW Classic вече има „дизайн стълбове“ за #SomeChanges. Да, хаштагът е досаден. Първата е за „Подхранване и защита на социалните преживявания“, която публикацията в блога навлиза по-скоро в плевелите. „Повтарянето на случайни взаимодействия“ е важно, което означава, че в идеалния случай ще се сблъскате с едни и същи хора няколко пъти по различни начини и по положителен начин. По същество социалните инструменти на играта ще бъдат фокусирани върху това да накарат света да се почувства повече като град, а по-малко като летищен терминал.


World of Warcraft

Друг стълб е „Достъпен и познат“, който се свежда до поддържане на нещата така, както са били, но рационализиране на прекалено сложни системи. Даденият пример е системата на емблемите на WotLK, „която стана ненужно сложна и объркваща“, дори ако беше обичана от мнозина. Начинът, по който работи плячката за рейдове, сега е по-прост: „Надяваме се няколко малки промени там да направят системата по-достъпна за всички, но все пак да изпълни заветната роля, която изпълняваше в оригиналната Wrath of the Lich King.


Третият и последен принцип, който Blizzard подчерта, е, че „Светът е главният герой“, което е подсказка за изследване на играчите и създаване на свои собствени истории. Което е добре, защото е вярно, но това, което студиото има да каже за това, е предимно размито многословие.


Има обаче някои конкретни примери за направените промени: по-специално за детайлизирането. Blizzard изброява четирите си цели и принципите, на които те служат, както следва:


  • Насърчавайте живата екосистема на играчите, ангажираща се с цялото съдържание на WotLK. Обслужва: Подхранва и защитава социалния опит

  • Поддържайте здрава плътност на играчите, наслаждаващи се на Heroic dungeons през цялото разширение. Обслужва: Подхранва и защитава социалния опит

  • Запазете носталгичните елементи за детайлизиране. Обслужва: Достъпен и познат и Светът е главният герой

  • Осигурете последователна схема за детайлизиране на всички фази на разширяване. Обслужва: Достъпен и познат


Blizzard описва подробно някои идеи, за които мисли, но все още не е реализирала, „като рейдове за 10 играчи и 25 играчи, пускащи едни и същи предмети, Heroic dungeon-ните, които получават подобрени тиъри или увеличаване на началната трудност на Heroic dungeon-ните.“ Една промяна, която направи, е да направи Naxxrama малко по-труден, защото студиото смята, че се е оказал по-леснен от предвиденото.



Heroic dungeon-ните също получават преработка, за да останат привлекателни за играчите за по-дълго: Те бързо станаха смущаващо лесни във времето на OG Wrath. Blizzard казва, че може също да добави нови предизвикателства към dungeon-ните, за да помогне с това.


Накрая разработчикът уверява играчите, че каквито и промени да бъдат направени, „ние ще гарантираме, че всички предмети за рейдове и dungeon-ни на WotLK все още могат да бъдат придобити“.


Новините на GAME.bg вече пристигат по-бързо през новото ни мобилно приложение, което може да свалите от телефона си ТУК.




38 преглеждания0 коментара

Последни публикации

Виж всички

Ревю на Exoprimal

Comentarios


bottom of page