top of page
  • Снимка на автораJoseph Chanov

Path of Exile 2 ще пристигне с много новости, включително 7 нови акта и сериозно ъпгрейдната графика

След като загатнаха за ново съдържание около Path of Exile, разработчиците Grinding Gear Games разкриха нов геймплей за Path of Exile 2, продължението на популярното и бързо нарастващо безплатно Action-RPG. По време на специален стрийм на живо за разработчици, фокусиращ се върху това, което предстои с Path of Exile, Grinding Gear Games дадоха на феновете най-задълбочения поглед към играта досега — нещо невиждано от разкриването му на ExileCon 2019 до сега.

 
Path of Exile 2 New Look
 

Новият трейлър и последващата демонстрация на геймплея се фокусират върху раздела Act 2 на Path of Exile 2, който се намира в огромна пустиня, пълна с демони и други свръхестествени същества. Разположена някъде след края на първата част от поредицата Path of Exile, новата кампания от седем акта ще продължи много от сложното изграждане на персонажи, персонализиране на екипировката и открито изследване в различните му карти.

Точно преди излъчването на живо, успяхме да видим визуализация на играта с коментар от ръководителя на студиото Grinding Gear Games — Крис Уилсън — който обясни за новостите. Подобно на текущия Path of Exile и други игри като Diablo, продължението се фокусира силно върху цикъла на намиране на луут и набавяне на нова екипировка за вашите герои. Path of Exile 2 обаче поставя по-значителен акцент върху надграждането на съдържанието на оригиналната игра, което включва споделена игра между двете части и по-актуална история в нейните нива в седемте акта. Новата кампания ще даде възможност на героя ви да се обедини с ключови фигури в общата история, да придобие нов луут от куестове и да изследва една доста по-гъста среда.

„Path of Exile 2 е истинско продължение на Path of Exile, което означава нова кампания от седем акта, изцяло нова система от скъпоценни камъни за умения, нови предмети, нови чудовища, класове герои и всички класове Ascendancy са напълно нови“, каза Уилсън по време на презентацията. "Играта идва с графика от следващо поколение, както току-що видяхте. Като цяло това е всичко, което бихте очаквали от продължението на Path of Exile. Но ние не просто изхвърляме своето наследство; ние го приемаме с отворени обятия. И двете кампании [PoE 1 и 2] ще могат да се възпроизвеждат напълно от един и същ клиент на играта. Ще можете да играете през оригиналната сюжетна линия Path of Exile или новата кампания Path of Exile 2 по пътя към споделения endgame. Всички ваши стари герои все още ще могат да се възпроизвеждат и разбира се, всички микротранзакции, които сте направили в Path of Exile, ще са си на място и в продължението."

Докато някои аспекти на прогреса на играчите от PoE 1 ще се пренесат, продължението ще ви накара да започнете отначало с нов герой. Заедно с нови актуализации на геймплея като нови класове оръжия, например копието, и нова система за ъпгрейдване на скъпоценните камъни, Path of Exile 2 също има изцяло нов графичен двигател и анимационна система, която прави играта забележимо по-изразена и динамична от предшественика си. Някои раздели на геймплей демонстрацията дори включваха повече кинематографични щрихи, като камерите правеха по-широки снимки и ъгли, под които да покажат дълбочината на мащаба на околната среда. Оригиналът Path of Exile е вече на почти 10 години. Точно за това беше впечатляващо да видим скока във визуалната прецизност и качество за неговото продължение.

Path of Exile 2 има за цел да продължи това, което направи оригинала толкова харесвана игра в неговата общност. Докато демонстрацията, показана за Path of Exile 2, беше впечатляваща, продължението все още е далеч от рилийз. По време на дълга беседа с Уилсън след презентацията той заяви, че пандемията COVID-19 е забавила развитието на продължението повече, отколкото са очаквали, но през последните месеци напредъкът в играта се засилва.

„[Развитието] върви добре, но двата проблема, които имахме през 2020 г., бяха самата пандемия, която беше много разрушителна и не беше никак полезна за производителността на екипа, но и защото ни попречи да наемем повече хора в екипа ," той каза. "Другият проблем, с който се сблъскахме, беше обемът на работа, който беше включен в различните разширения за Path of Exile 1. Въпреки че беше чудесно за PoE 1 и къмюнитито, това парализира екипа и работата ни по продължението, така че вече бяхме по-умни в използването на ограничени ресурси. Темпото на развитие на Path of Exile 2 е забързано и се усеща, че сега има светлина в края на тунела.”

Нямаме търпение!


127 преглеждания0 коментара

Последни публикации

Виж всички

Ревю на Exoprimal

bottom of page