top of page
  • Снимка на автораGAME.bg ᴷ

Илон Мъск иска да съживи Vine

Шестсекундните видеоклипове на Vine са нещо от миналото, но Илон Мъск може да върне платформата след скорошното си придобиване на Twitter за 44 милиарда долара.

 
Elon Musk Vine
 

Според доклад на Axios, Мъск кара инженерите на Twitter да прегледат стария код на Vine и да работят върху рестартиране на платформата, „което може да бъде готово до края на годината“. Това следва малко след като Мъск публикува анкета в Twitter относно услугата, питайки дали потребителите се интересуват от завръщането на Vine.


Vine направи своя дебют през януари 2013 г., след като Twitter придоби услугата през 2012 г. и я пусна като отделно приложение за споделяне на видео. Доклад на New York Times нарисува картина на кратките няколко години на Vine в Twitter, които отбелязаха рязък възход и спад в лицето на конкуренцията.


През 2016 г. Twitter свали Vine и архивира видеоклиповете, след което затвори архива си през 2019 г. След напускането на Vine, Instagram продължава да надгражда своята функция Reels, като сега позволява до 90 секунди видео за споделяне. YouTube има подобна функция, която стартира през 2020 г. чрез YouTube Shorts, докато един от съоснователите на Vine, Дом Хофман, стартира Byte през 2020 г. Clash закупи наследника на Vine година по-късно, който все още съществува като Huddles.


Въпреки че не е толкова стара, колкото конкуренти си като YouTube или Instagram, Tiktok вероятно е най-голямата заплаха за Vine, като се има предвид естеството на двете услуги. Компанията заяви, че има над 1 милиард активни глобални потребители всеки месец през 2021 г. и че компанията продължава да расте.


Готов ли си да станеш част от Клуба?

Абонирай се за канала на GAME CLUB ТУК.

9 преглеждания0 коментара

Последни публикации

Виж всички
bottom of page