Instagram пуска реклами в резултатите от търсачката
Instagram започна да поставя реклами в резултатите от търсачката, като разширява възможностите за печалби на социалната мрежа. Рекламите се появяват на потребителите, когато те търсят по думи или теми, свързани с търговски марки и продукти.

Instagram обяви, че новата функция вече е налична в САЩ и Великобритания и се очаква да бъде достъпна в останалите държави в близко бъдеще. Компанията уверява, че ще се стреми да предоставя реклами, които са по-подходящи, като използва технологии за персонализиране на съдържанието.
Добавянето на реклами в търсачката е част от по-широкия план на Instagram за увеличаване на печалбите от реклама. Според компанията, този тип реклами предоставят на маркетинговите екипи възможността да достигнат до по-широка аудитория и да повишат своята ефективност в кампаниите.
Макар много потребители да не са доволни от появата на реклами в социалните мрежи, това е основен източник на печалби за компаниите като Meta. Въпреки това, тези новини може да доведат до повече натиск за иновации в областта на рекламата и технологиите за персонализиране на съдържанието, което може да бъде положително за потребителите.
Готов ли си да станеш част от Клуба?
Абонирай се за канала на GAME CLUB ТУК