Класовата система се завръща в Battlefield 2042
Въпреки че Battlefield 2042 става все по-добра с всяка актуализация, има едно нещо, което дразни много дългогодишни играчи от премиерата й: Специалисти, куп герои, предназначени да заменят старата „класова“ система.

Вместо да позволи на играчите да избират назначена роля - assault, engineer, recon и т.н., 2042 въведе герои, всеки със собствени джаджи и уникални умения. Това е донякъде същата идея, само изразена с малко повече гъвкавост и индивидуалност, но много фенове я мразят. Ако не заради досадните им крилати фрази, които бяха смекчени, то поради факта, че никога не можете да разберете с един поглед каква екипировка ще опаковат вашите съотборници.
DICE бяха наясно с това, поради което те обявиха още през август 2022 г., че развитието на играта основно се връща към чертожната дъска и че много неща, които са били съкратени или променени за 2042 г., ще бъдат приведени в по-голямо съответствие с това, с което е известна поредицата.
Най-важната от тези промени беше връщането към „класовата“ система, която най-накрая е на път в актуализацията 3.2, която излиза по-късно този месец. Въпреки че няма да стигне толкова далеч, колкото биха искали много фенове – не зарязва напълно специалистите, просто пренарежда екипировката им и ги обединява в класове – поне ще донесе същия дух.
Готов ли си да станеш част от Клуба?
Абонирай се за канала на GAME CLUB ТУК