Графиката на Demon Souls на PS5 носи „голямо напрежение“ за Elden Ring
Предстоящото заглавие на FromSoftware с отворен свят Elden Ring, подобно на Dark Souls, е една от най-очакваните игри за 2022 г. Това не е единственото Soulsborne заглавие, което излиза през последните години и изглежда някои разработчици на Elden Ring сравняват работата си с играта Demon Souls за PS5. Изглецда, че неотдавнашното издание на римейка на Demon's Souls и неговата PS5 графика, са поставили разработчиците на Elden Ring под допълнителен натиск.

Римейкът на Demon's Souls PS5 се счита за една от най-графично зашеметяващите игри от следващо поколение, пуснати досега. За това е логично да може да окаже натиск върху разработчиците на Elden Ring. Погледът на Bluepoint към оригиналната Soulsborne игра послужи като премиерно заглавие при излизането на PS5 и получи широко признание за своите визуализации. Това помогна да се вдигне летвата за графиката на конзолните игри от следващо поколение.
Hidetaka Miyazaki, който режисира както оригиналните Demon's Souls от 2009 г. насам, така и Elden Ring, заяви в последния брой на списание Edge, че вярва, че графичният екип на Elden Ring е бил най-засегнат от римейка на Demon's Souls. Това може да е изненадващо за някои фенове, тъй като Soulsborne на FromSoftware са известни предимно със своите тъмни светове и брутални битки. Hidetaka Miyazaki отбеляза, че графичната прецизност не винаги е основният приоритет на FromSoftware. Той също така заяви, че се чувства малко гузен към графичният екип на Elden Ring, който работи невероятно усилено, за да се конкурира с римейка на Demon's Souls.

Elden Ring черпи вдъхновение от предишните игри на FromSoftware наред с епични фентъзи заглавия като „Властелинът на пръстените“ и франчайза „Игра на тронове“. Имайки това предвид, може да има смисъл FromSoftware да сравнява работата си с това, което е било преди. Въпреки това, Hidetaka Miyazaki изглежда не е особено загрижен, че графиката на Elden Ring може да не засенчи римейка на Demon's Souls.
Една от причините екипът на Elden Ring да се притеснява е, че Hidetaka Miyakazi не е играл играта. Както споменахме в предишна статия, той съобщи, че няма планове да играе Elden Ring. Miyazaki сподели, че не обича да играе собствените си творения. Той е доволен да я види с невероятна графика от следващо поколение, но не възнамерява да играе.
Elden Ring излиза на 25 февруари за PC, PS4, PS5, Xbox One и Xbox Series X.
Новините на GAME.bg вече пристигат по-бързо през новото ни мобилно приложение, което може да свалите от телефона си ТУК.