top of page
  • Снимка на автораGAME.bg ᴷ

Разкриха нови геймплей детайли около Starfield

Нови подробности за геймплея на Starfield бяха споделени от Bethesda, тъй като разработчикът на Fallout, Skyrim и Elder Scrolls потвърждава как динамичните куестове и фракционните системи ще работят в RPG играта, както и как играчите ще могат да посетят собствена система и в частност планетата Марс.

 
Starfield
 

Will Chen, водещ дизайнер на куестове в Starfield, обяснява как ще работят случайните срещи и куестове в предстоящата игра с отворен свят. Вместо отделни NPC-та да ви предлагат работа в движение, Bethesda разработи изцяло нова система за динамично поставяне на цели селища и вражески подземия, правейки произволните куестове да се чувстват много по-съществени.

Имаме нова технология, за да вземем цели локации, които сме построили, и да ги поставим на планетите. Можете да отидете до пост и да откриете, че там има цяла група хора с голям проблем. Докато преди можеше просто да е човек, идващ при вас по пътя, сега това е цяло място. Може да имат проблем като „един от нашите е бил отвлечен от някакви пирати, мислим, че са там."

Chen също така обясни как нашата собствена слънчева система ще бъде изследвана, като главното изследване ще ви отведе да разкриете съдбата на Земята и повърхността на Марс.


Много рано ви отвеждаме във вашата собствена слънчева система, която според нашите познания се нарича „Старият квартал". Ще бъдете изпратен там на мисия от Constellation, за да откриете мистерията на артефактите и ще се опитате да поставите под въпрос какво се е случило със Земята. Но също така ще отидете на Марс и там е едно от най-ранните селища, които човечеството е създало, след като е напуснало Земята. Това е цял град със собствени проблеми и хора.

, казва Chen.

С 1000 планети, за които се съобщава, че са налични за изследване в Starfield, е хубаво да знаем, че нашата собствена система е сред тях. Chen също така обсъжда как могат да работят фракциите на Starfield. Можете ли да се присъедините към всички тях? Можете ли да завършите куест линиите за всяка фракция, въпреки че може да влязат в конфликт?


Обсъдихме в началото дали да направим някои от фракциите в конфликт помежду си и решихме, че наистина искаме да сме сигурни, че можете да играете през всички фракционни линии независимо една от друга. Вие влияете на посоката накъде ще тръгне тази фракция. Така че не е задължително да се озовеш като глава на всяка отделна фракция, но всички основни герои във всяка фракционна куестова линия ще отразяват избора ти.

, обяснява Chen.

Има и динамична промяна в начина, по който работят спътниците, в сравнение с някои други ролеви игри на Bethesda. Освен че предлагат своите мнения и гледни точки в основната линия на мисии, която се основава на фракцията на Constellation, спътниците на Starfield ще помагат около вашия кораб, ще носят екипировката ви и може да се разчита на тях да говорят или преговарят вместо вас, ако е необходимо.


Добавихме много точки, където можете да ги помолите да говорят вместо вас. Така че може да имате спътник и да бъдете предизвикан от някой, който казва „не можете да минете оттук“, и можете да се обърнете към спътника си и да кажете „хей, можеш ли да се справиш с това?“ И те ще говорят от ваше име и може да има последствия, добри или лоши, въз основа на това, което казват.

, казва Chen.


Готов ли си да станеш част от Клуба?

Абонирай се за канала на GAME CLUB ТУК

20 преглеждания0 коментара

Последни публикации

Виж всички

Ревю на Exoprimal

bottom of page