top of page
  • Снимка на автораGAME.bg ᴷ

Вижте тези кадри направени в Unreal Engine 5!

В ранните дни, технологията за видеоигри напредваше с ослепителни скокове и граници, от няколко пиксела до безброй пиксели до многоъгълници до всичко, което се използва в The Last of Us игрите, които постигат нивото на визуална вярност, което прави доста трудно да бъдеш впечатлен от обикновен „реализъм“. Обаче, не е невъзможно и следващите кадри ще го потвърдят.

 
Unreal Engine 5
 

Кадрите идват от 3D артиста Lorenzo Drago, който репликира Toyoma, японската станция Etchū-Daimon в Unreal Engine 5, с цел да се доближи максимално до фотореализма. Засилването на ефекта е виртуална камера, която се движи като смартфон.



Резултатът е невероятно ефективен. Звукът на цикадите и съобщенията от високоговорителя на станцията подобряват потапянето, тъй като светлината се отразява от влажния бетон със забележителни детайли. Единственото нещо, което се чувства неудобно, е ефектът на фенерчето, използвано за изобразяване на сцената през нощта. Просто изглежда като фенерче за видеоигри, неловко центрирано и излъчвано от нищо конкретно.


Новините на GAME.bg вече пристигат по-бързо през новото ни мобилно приложение, което може да свалите от телефона си ТУК.

GAME.bg mobile app download


169 преглеждания0 коментара

Последни публикации

Виж всички

Ревю на Exoprimal

bottom of page