В ранните дни, технологията за видеоигри напредваше с ослепителни скокове и граници, от няколко пиксела до безброй пиксели до многоъгълници до всичко, което се използва в The Last of Us игрите, които постигат нивото на визуална вярност, което прави доста трудно да бъдеш впечатлен от обикновен „реализъм“. Обаче, не е невъзможно и следващите кадри ще го потвърдят.
Кадрите идват от 3D артиста Lorenzo Drago, който репликира Toyoma, японската станция Etchū-Daimon в Unreal Engine 5, с цел да се доближи максимално до фотореализма. Засилването на ефекта е виртуална камера, която се движи като смартфон.
Резултатът е невероятно ефективен. Звукът на цикадите и съобщенията от високоговорителя на станцията подобряват потапянето, тъй като светлината се отразява от влажния бетон със забележителни детайли. Единственото нещо, което се чувства неудобно, е ефектът на фенерчето, използвано за изобразяване на сцената през нощта. Просто изглежда като фенерче за видеоигри, неловко центрирано и излъчвано от нищо конкретно.
Новините на GAME.bg вече пристигат по-бързо през новото ни мобилно приложение, което може да свалите от телефона си ТУК.