И Nintendo, и Sony променят своите системи за подновяване на онлайн абонаментите след разследване от правителството на Обединеното кралство.
Промените по същество затрудняват хората да плащат несъзнателно пари към PlayStation Plus или Nintendo Switch Online, както съобщава Gamesindustry.biz, след като Британският орган за конкуренция и пазари (CMA) започна разследване на практиките за автоматично подновяване.
Sony ще се свърже с клиенти, които не са използвали услугата от дълго време, за да им покаже как да анулират абонамента си за PS Plus. Ако потребителите нито се анулират, нито се върнат към услугата, Sony ще спре да приема плащания.
Nintendo, от друга страна, вече няма да има автоматично подновяване, зададено като опция по подразбиране, когато клиентите се регистрират в Nintendo Switch Online, което означава, че ще трябва ръчно да активират функцията.
Michael Grenfell, изпълнителен директор на правоприлагането в CMA, каза за gamesindustry.biz:
В резултат на нашите разследвания бяха направени редица промени в този сектор, за да се защитят клиентите и да се помогне за справяне с опасенията относно автоматичното подновяване на абонаменти.
Новините на GAME.bg вече пристигат по-бързо през новото ни мобилно приложение, което може да свалите от телефона си ТУК.